torsdag den 6. december 2012

mathilde savery



Mathilde Savery er en ung, dansk pige med karakteristisk hvidt hår og en rå stemme. Det er ikke til at tage fejl af, at hun er helt ufatteligt talentfuld. Det bekræftede hun på årets Roskilde Festival, hvor hun stod på Pavilion Junior og viste hvor utrolig mange ting, hun kan med sin stemme, og hvor hun fik alle blandt publikum til at lukke øjnene. Hun rørte mig! Samtidig med at hendes sange er originale, så er der også en tryghed i dem. Jeg har det som om, det er nogle sange, som jeg er vokset op med. Jeg har det med dem, som jeg har det med Björks sange fra albummet "Debut" - som om det er nogle sange, min mor har spillet hele min barndom.

Hør Mathilde Savery på youtube HER og like hende på facebook HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar