onsdag den 3. oktober 2012

things organized neatly



Hvem har ikke stablet sine hæfter og bøger i størrelsesorden i hjørnet af de små borde i klasselokalet, krøllet muffinpapirerne sammen på helt samme måde, sat tuscher eller M&M's i farveorden, eller lavet mønstre af skaller fra pistacienødder. Jeg kan i hvert fald ikke selv se mig fri for noget af overstående, eller for at få vildt meget optur, hvis min sweater matcher både min hovedtelefoner og klasselokalets kontorstole.

På bloggen Things Organized Neatly kan du opleve alle overstående ting, og meget meget mere i meget stor dosis, når biler, bøger, møbler, frugter, værktøj, skrivemaskiner, kameraer, indholdet af tasker, fliser, sko, træer, T-shirts, tøjdyr, blyanter, te, glasstumper, tegninger, søm, håndklæder, kaniner, svensknøgler, kladdehæfter, skruelåg, hjelme, sakse og kufferter, bliver sat i system og dokumenteret, og du kan tilmed også selv give dit bidrag, til samlingen af fint organiserede ting.



3 kommentarer:

  1. Super inspirerende, personlig og hyggelig blog. Følger dig helt klart nu.

    Knus
    Amaliechristinebagger.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den der blog er jo FANTASTISK! ligesom jeres!

    SvarSlet
  3. Den blog har jeg længe haft på min bogmærke-liste - det kunne være jeg skulle begynde at kigge på den igen :)
    Tak for at minde mig om den - for ja, det er en virkelig inspirerende side.

    http://punktum-dot.blogspot.dk/

    SvarSlet